Margaréta Pizzéria

Ebben a projektben a Margaréta Pizzéria megjelenését frissítettük fel a mai trendeknek megfelelően, azonban magát a hangulatot és a miliőt amit közvetít a pizzéria alapjaiban felhasználtuk az új design-hoz. Első körben újragondoltuk a logójukat, amit egy nagyon minimalista megjelenésbe öltöttünk, de stílusában passzol magához a pizzériához és a belső kialakításhoz.

A második lépés az online kommunikáció kidolgozása és megtervezése volt, valamit egy olyan induló kampány megalkotása, ami pontenciális új vevőket céloz meg, de nem mond ellent a törzsvendégek igényeinek és elvárásainak sem. Ennek köszönhetően született meg a “Heti Pizza” koncepció (Ebből egyébként végül két heti pizza lett.) amiben első körben nyolc új pizzát terveztünk bevezetni. A csavar az volt, hogy az adott pizzákat csak két hétig lehetett kapni. A kampány végén pedig a legnépszerűbb négy pizza helyet kapott az új étlapon.

Ez a kampány azért volt hasznos, mert új ízekkel új vásárlókat is bevonzunk, valamint a törzsvendégeknek is kínálunk valami újdonságot. Végül ezt egy olaszos családi pizzázóhoz illő stílusba csomagolva tálaltuk a Facebook-on. A kulcsszó itt is, mint a legtöbb helyen a kreativitás és az egyszerűség volt. A Margaréta Pizzéria Facebook oldalán megtekinthetitek a többi posztunkat, amit a “Heti pizza” kampány keretein belül készítettünk.

Később szerettük volna tovább vinni ezt a vonalat az offline megjelenésben is, de végül ez nem valósult meg. Zárásképp tekintéstek meg az egyik látványtervünket ami lehetett volna az új pizzásdoboz is.