Forró Fogadó

Nagy örömünkre szolgál hogy egy ilyen régi vállakozással dolgozhatunk együtt, mint a Forró Fogadó. Először is külön köszönjük, hogy már az elején hittek bennünk, hiszen az elsők között döntöttek úgy, hogy szeretnének velünk együtt dolgozni.

Mivel egy régi családi vállakozásról beszélünk, fontos volt hogy megfelelő alázattal és tisztelettel kezeljük a kezünkbe adott eddigi marketing anyagot.

Első körben készítettünk egy végtelenül letisztult logót, ami az új arculat alapja lett. Igyekeztünk időtálló megjelenést kreálni, hiszen ennek a logónak, ha minden jólmegy az elkövetkezendő 10 évre meg kell felelnie. Egy jó arculat alapja az állandóság, és a változatosság egyben. Változatosnak kell lennie, mert a nagyon egyhangú kommunikációt hamar megunják az emberek, emellett állandónak kell lennie, hogy tudják kapcsolni a különböző kampányokat és grafiaki elemeket az adott céghez. Ezen két jellemző művészi párosítása az a vonal, amit mi is kerestünk.

    

Mivel egy ideje nem volt egységes kommunikációs, és őszintén szolva kommunikáció sem, kezdetnek készítettünk egy “Ismerj meg minket” kampányt, amiben hétről hétre olyan fejlesztéseket, és újdonságokat osztottunk meg a Fogadóról, amit sokan nem tudtak, pedig azért az elmúlt években jócskán történtek változások. Talán az egyik legnagyobb beruházás, az éves áramfogyasztást fedező napelem redszer telepítése.

Hasonló küllemmel készítettünk ezután egy “Ünnepek” kampányt, amiben az “Ismerj meg minket” kampányra épült. A koncepció teljesen ugyan az volt, csak a keret és a tartalom változott, így egy kimondottan egységes kommunikációt folytathattunk teljesen más témekörökben.

    

Az offline marketing terén és eszközöltünk némi változást. A kiszállított és az elviteles ételeken egy címkenyomtató segítségével matrica formájában megjelenik a Logó és a termék/étel neve egy rövid leírással, allergén infromációkkal és az eltarthatósági idővel. A szobakulcsok esetében a kulcstartóra lézergravírozóval került rá a logó és a szombaszám…  (Hamarsoan folytatjuk)