D’ANGE

 

A D’ange divat márka 2012-ben alapult meg, a tulajdonos ekkor már két évtizede álmodott meg nap mint nap ruhákat a kuncsaftkörének. Elérkezettnek látta a pillanatot, hogy egy divatbemutató alkalmával, (melynek a címe: “Egy márka születése“ volt ) bemutassa büszkeségeit Szegeden.

“Álmomban sem gondoltam, hogy milyen csodák várnak még rám.” – Mondta Csikós Anikó a márka tulajdonosa és designere.

Első magazinos megjelenése a hazai Esküvő classic magazinban történt, ahol Szunai Lindát az egykori szépségkirálynőt volt lehetősége öltöztetni. Ez egy máig tartó kóperációt eredményezett a magazinnal, hiszen közel minden számban megjelennek ruhakölteményei. A következő a Dig Day magazin volt, ami szintén egy esküvői témában készülő újság. Itt jelent meg az első címlapfótója Szabó Zsófival.

BigDay címlap - Szabó Zsófi
BIG DAY Címlap – Szabó Zsófi

 

 

Ez még nem minden!

Miklósa Erikát számos alkalommal öltöztette, amikor Erika azzal kereste fel, hogy a Nőklapja magazinnál lesz fotózása és D’ange ruhát szeretne viselni. Hatalmas megtiszteltetés volt, illetve egy új kezdet is egyben, hiszen Anikó azóta két címlapfotó ruháját készítette el. (Polyák Lilla, Liptai Claudia)

Nők Lapja címlap - Polyák Lilla
Nők Lapja címlap – Polyák Lilla
Nők Lapja címlap - Liptai Claudia
Nők Lapja címlap – Liptai Claudia

Egy divatmárka esetében mindíg fontos a letisztult, érthető kommunikáció. Erre törekedtünk amikor elkészítettünk a D’ange számára egy koncepciót. Optikai fehér alapot használtunk az Instagram esetében, ezáltal egységessé válik az ott folytatott kommunikáció, a posztok egymásutániságára is nagy figyelmet fektetünk, hiszen a legfontosabb, az a stílus, amit át akarunk adni a minket figyelő közönségnek.

A D’ANGE Instagram oldala

Fontosnak tartom megjegyezni, hogy nem folytattunk agresszív marketinget ennél a cégnél, a befektetett munka még is meghozta gyümölcsét, nem is akármilyen gyümölcsöt. 2017-ben a D’ange meghívást kapott a cannes-i film fesztivál társ rendezvényére, egy világ előtt mutathatta be munkáját. A fesztivál szervezői az instagramon fedezték fel a márka létezését. 2018-ban a New York-i fashion week csapata vette fel velünk a kapcsolatot, melyben meghívták, hogy mutassa be új kollekcióját a jövő évi rendezvényükön.

A facebook marketing ennél valamivel kevésbé letisztult, itt jelennek meg a vedégek által visszaküldött képek, illetve az éppen aktuális kampányok. Fontosnak tarottuk, hogy a végeredmény semmiképpen sem az legyen, hogy minden platformon értékesíteni akarjuk a termékünket, így alakult ki, hogy érzéseket közvetítünk, nem a terméket.

 

2018 január óta két készülő műsorba tervezett ruhákat ( erről bővebben késöbb). 2018 márciusában pedig jelölték az “Év leg inspirálóbb designere” címre.

Hát mi ez, ha nem sikerstory ?! 🙂

Hatalmas megtiszteltetés fogni a kezüket ezen a hosszú úton és nagyon büszkék vagyunk a közös munkára!